همین الان با عضویت در فست سلکت، فروشگاه اینترنتی خود را ایجاد کنید.

13 قانون استثنایی برای فروش

13 قانون استثنایی برای فروش | دنیای تکنولوژی فست سلکت

پیدا کردن خریداران جدید برای داشتن یک فروش موفق یک امتیاز مهم برای هر فروشنده به شمار میرود.

اگر شما قصد فروش محصولاتتان را دارید یا تصور میکنید که رویکرد نامناسبی را برای رسیدن به ایده آل های خود در فروش محصولاتتان پیش گرفته اید با ما باشید تا به بررسی ۱۳ اصل کلیدی در فروش بپردازیم.  



۱ - مردم سود را میخرند نه کالا را !!!

مشتریان محصولات را نمیخرند، آنها پول را بابت سودی که از خرید کالا میبرند میدهند، پس یک لیست از تمام مزایایی که مشتریان، با استفاده کردن از خدمات شما و یا خرید کردن از محصولات شما خواهند برد تهیه کنید تا تسلط و درک بهتری در فروش و تبلیغات محصولات یا  خدمات خود داشته باشید در نتیجه تعداد مشتری بیشتری را جذب و فروش بیشتری را تجربه خواهید کرد.



۲ - اطلاعات مشتری خود را دریافت کنید.


مهم است که ببینید که در حال فروش محصولاتتان به چه کسانی هستید تا یک فروش موفق در جهت سلایق مشتریان خود داشته باشید.
به طور مثال ببینید که مشتریان شما در چه رنج سنی قرار دارند ؟ آقا هستند یا خانم ؟ چه تعداد فرزند دارند ؟ در چه سطحی از تحصیلات قرار دارند ؟
پاسخ به این سوال ها باعث میشود که شما بتوانید یک فروش هدفمند را انجام دهید، مثلا برای روز زن، برای مشتریانی که جنسیت خانم را انتخاب کرده اند میتوانید پیام تبلیغاتی ارسال کنید و مشتری خود را شگفت زده کنید.


۳ - مشکلی که مشتری دارد را به درستی بشناسید.


مشتری شما چه نوع مشکلی دارد که شما می توانید آن را حل کنید؟ اگر مشکل مشتری خود را به درستی شناسایی کرده باشید و برای رفع آن،خدماتی با کیفیت مناسب ارائه دهید، این افراد برای حل مشکل خود به شما رجوع میکنند و برای خدماتی که شما ارائه میکنید هزینه پرداخت خواهند کرد.



4 - نقاط مثبت کار خود که باعث ایجاد رقابت میشود را توسعه دهید.

بر روی نقاط مثبتی که باعث میشود خدمات یا محصولات شما نسبت به سایر رقبا بهتر و پر فروش تر باشد تمرکز کنید. توجه داشته باشید که نقاط مثبت در کسب و کار شما، همانند یک  شمشیر دو لبه است ،همانطور که میتوانند باعث بهترشدن شما در کارتان شوند، غفلت از آنها باعث عقب افتادن از سایر  رقبا خواهد شد.



5 - از رسانه های اجتماعی، برای تولید محتوا و بازاریابی غافل نشوید.

راه های بسیاری وجود دارد که محصول خود را به مشتریان خود معرفی کنید. شبکه های اجتماعی رایگان هستند و شما می توانید از آنها برای معرفی یا فروش محصولات خود فارغ از هر محدودیت مکانی و زمانی استفاده کنید.


فروشگاه خود را به طور رایگان در فست سلکت ثبت کنید تا بهتر دیده شوید.


امروزه اکثریت ما، در شبکه هایی مثل فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و تلگرام و ... عضو هستیم پس فرصت را از دست ندهید و با ایجاد ارتباط با مشتریان خود از طریق این کانال ها، به افراد بیشتری نسبت به همیشه دسترسی پیدا کنید.


ببینید :‌ شبکه های اجتماعی در ایران



6 - گاهی اوقات با مشتریان خود تماس بگیرید.

شما به عنوان یک فروشنده زرنگ باید همیشه ارتباط گرم و صمیمانه ای که با مشتریان خود برقرار کرده اید را حفظ کنید و نگذارید رابطه شما با خریدارانتان سرد شود.



۷ - قیمت مناسب را انتخاب کنید.
در بین بازار به جستجو بپردازید و از قیمتی که رقبای شما برای فروش محصولاتشان استفاده میکنند مطلع شوید تا بتوانید به صورت اگاهانه قیمتی مناسب برای کالا خود تعیین کنید.اگر محصولی با قیمت بالا دارید کیفیت ارائه آن را نیز بالا ببرید. قیمت را با متناسب با ارزش واقعی آن تعیین کنید اما اگر خدماتی انجام میدهید که نسبت به سایر رقبا از کیفیت و ارزش بالاتری برخوردار است میتوانید  قیمت را تا حدی که برابر با ارزش واقعی کارتان باشد نیز بالا ببرید.



۸ - روش های مذاکره درست را بیاموزید

مذاکره کنندگان ماهر معمولا به دنبال یافتن یک راه حل یا یک توافق هستند که برای هر دو طرف رضایت بخش باشد.آنها به دنبال شرایطی هستند که به اصطلاح "برد، برد" نامیده می شوند، جایی که هر دو طرف از نتایج مذاکرات خوشحال هستند.

برای داشتن گفتگوی بهتر رعایت این نکات مفید است‌:

سوالات را به شکلی بپرسید که کاملا انتظارات و نیاز های طرف مقابل را درک کنید.
آمادگی بالایی از خود نشان دهید.
صبور باشید.


۹ - ارائه ای خلاق از محصولات داشته باشید.

ارائه ای خلاق و قانع کننده به مشتریان خود، برای فروش محصول هایتان بسیار مهم است. به طور مثال شما میتوانید ویژگی های محصول یا خدماتی که انجام میدهید را را در قالب یک پاورپوینت در اختیار مشتریانتان بگذارید. به طور مثال اگر شما صاحب یک فروشگاه تزیینات ساختمان هستید، یک آلبوم یا یک لوح فشرده از نمونه کارهای انجام شده میتواند کمک بسیار شایانی در برقراری ارتباط و ایجاد اعتماد به مشتری ایفا کند و نتیجه ی آن چیزی جز فروش بیشتر  نخواهد بود.


10 - بر روی نگه داشتن مشتریهایتان تمرکز داشته باشید

"یک مشتری، همیشه مشتری است"

هنگامی که شما محصولی را به فروش میرسانید این نباید پایان رابطه شما با خریدار باشد. بر روی حفظ رابطه ای قوی تر از قبل با مشتریان خود تمرکز کنید. این کار اعتماد بیشتری برای مشتریانتان ایجاد می کند و به نوعی باعث فروش بیشتر محصولات شما میشود.


11 - مشتریان خود را هیجان زده کنید‌ !!!

یک پیش نمایش از کالا یا خدمات خود به مشتریانتان نشان دهید به طور مثال یک ویدیو کوتاه و رایگان با محتوایی فوق العاده عالی را از محصول به مشتریان خود بدهید و آنها را برای خرید محصول هایتان ترغیب کنید.


12 - درباره محصولات جدید خود به مشتریان بگویید.

با مشتریان خود در مورد محصولاتی که در آینده قصد فروش آنها را دارید به صحبت بپردازید آنها خوشحال خواهند شد که درباره آنها صحبت کنند، حتی ممکن است بعضی از آنها تصمیم بگیرند محصولی را پیش خرید کنند.


13 - خیلی واضح به مشتری بفهمانید !!!

چند مورد از مزیت های اصلی محصولات خود را انتخاب کنید و آنها را به طور واضح در تیتر تبلیغات فروش قرار دهید. به مشتریان خود بگویید که محصول و خدمات شما دقیقا همان چیزی است که آنها میخواهند داشته باشند. اگر میبینید که محصولات شما از جنبه های زیادی قابل بررسی هستند سعی کنید چند نوع تبلیغ متفاوت برای هر دسته از مشتریان خود ایجاد کنید.

شما از چه استراتژی هایی برای فروش بیشتر استفاده میکنید؟ لطفا آنها را در نظرات به اشتراک بگذارید.



  • : برچسب ها
  • (بدون دیدگاه)
  • امتیاز

مطالب مرتبط